Levering
Verzenden & Retourneren
Wanneer wordt uw bestelling verzonden:
Bestellingen geplaatst vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden, terwijl bestellingen na 16:00 uur de volgende dag worden verzonden.
Wanneer kunt u uw bestelling verwachten?
Als uw bestelling de status 'verzonden' heeft, kunt u de volgende dag uw pakket verwachten. Houd er echter rekening mee dat PostNL op maandag niet bezorgt, dus bestellingen die op zaterdag zijn verzonden, worden pas op dinsdag bezorgd.
De levering naar België kan wat langer duren, ongeveer 3-4 dagen.
Wij versturen uw bestelling via PostNL. Bezoek de website van PostNL voor meer informatie over het ontvangen van pakketten.
Bestelstatus:
- Verwerking: uw bestelling wordt ingepakt en verzonden.
- Verzonden: uw bestelling is afgeleverd bij het postkantoor.
- Voorraad: alle bestelbare artikelen zijn op voorraad. Als u de gewenste kleur van een artikel niet kunt kiezen, betekent dit dat het niet op voorraad is.
Verzendmethoden:
Tijdens het bestelproces kunt u kiezen uit verschillende verzendmethoden. De mogelijkheden kunnen per product verschillen, afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van uw bestelling. Let op: bestellingen worden alleen verzonden na vooruitbetaling. Wij verzenden niet onder rembours vanwege de hoge kosten die daaraan verbonden zijn.
Afhankelijk van het gekozen artikel bepaalt de webshop de verzendkosten. Kleine artikelen worden gratis verzonden, terwijl de kosten voor pakketjes €6,95 bedragen. Levertijd: voor brievenbuspakjes 1-3 werkdagen, voor pakketten 1-2 werkdagen.
Brievenbus (enveloppen die door de brievenbus passen):
Kleine, lichte artikelen worden verzonden als een brievenbuspakje. De inhoud van de envelop is beperkt; wanneer deze de maximale inhoud overschrijdt, wordt uw bestelling als pakket verzonden. Bij het afrekenen wordt rekening gehouden met de maximale inhoud van de envelop.
Pakketzendingen boven de 500 gram (pakketjes die niet door de brievenbus passen):
Uw bestelling wordt verzonden in een stevige doos. De zending is niet verzekerd, maar u ontvangt wel een Track & Trace barcode waarmee u de zending via internet kunt volgen.
Annuleren:
U heeft 14 dagen bedenktijd om uw bestelling te annuleren. Als u een bestelling wilt annuleren, kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met 2Gadget. Het e-mailadres is info@togadget.nl en het telefoonnummer is 0857843225 (tussen 11:00 en 17:00 uur).
Ruilen en Retourneren:
Als een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het ruilen of retourneren. U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Voor exacte tarieven kunt u de website van uw vervoerder raadplegen.
Klachten:
Wij raden u aan om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door te e-mailen naar info@togadget.nl. Als dit niet tot een oplossing leidt, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze indienen via het platform van de Europese Unie.