MENU

Levering

Verzenden & retourneren        

 

wanneer wordt uw bestelling verzonden;

 

als u voor 16:00 uur besteld wordt het zelfde dag verzonden, bestellingen na 16:00 uur wordt het volgende dag verzonden.

 

wanneer kunt u uw bestelling verwachten ?

 

wanneer een bestelstatus is gemarkeerd als verzonden dan kunt u volgende dag uw pakket verwachten,

 

maar omdat postNL maandags niet meer bezorgt, bestellingen die zaterdag verzonden zijn kunt u pas dinsdag verwachten.

 

levering voor Belgie neemt even tijd, ongeveer 3-4 dagen.

 

Wij versturen uw bestelling via PostNL . Bezoekt u de website van PostNL voor meer informatie over het ontvangen van pakketten.

 

 

Bestelstatus

 

verwerking: uw bestelling ingepakt en wordt verzonden

 

verzonden: uw bestelling naar postkantoor gebracht

 

voorraad:

 

alle artikelen die u kunt bestellen zijn op voorraad

als u gewenste kleur van een artikel niet kunt kiezen , betekent dat het niet op voorraaad is.

 

Verzendmethoden

 

Tijdens de bestelprocedure kunt u kiezen uit de onderstaande verzendmethoden. De mogelijkheden kunnen per product verschillen. Dit is onder andere afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van uw bestelling. Let op: bestellingen worden uitsluitend verzonden na vooruitbetaling. Wij verzenden niet onder rembours, vanwege de relatief hoge kosten die daaraan verbonden zijn.

 

producten onder de 20 gram is hanteren wij € 0.75 cent

 

producten boven de 20 gram is hanteren wij € 2,65

 

vaste verzendkosten naar Belgie is  € 3,75

 

het is ook mogelijk als een pakket laten verzenden met track en trace code, dan betaalt u € 5,75

 

let op! GRATIS verzending bestellingen boven 50 euro

 

 

 

Brievenbus ( enveloppen die via brievenbus past)

 

Kleine, lichte artikelen worden verzonden als een brievenbus;

De inhoud van de envelop is slechts beperkt; wanneer de maximale inhoud

van de envelop wordt overschreden zal uw bestelling worden verzonden als pakket.

Bij het afrekenen van uw bestelling wordt rekening gehouden met de maximale inhoud van de envelop.

Pakketzending boven de 500 gr ( Pakketjes die niet via brievenbus kan )

 

 

Uw bestelling wordt verzonden in een stevige doos. De zending is niet verzekerd,

maar u ontvangt wel een Track & Trace barcode waarmee u de zending via internet kunt volgen op  TRACK & TRACE .

 

 

Annuleren

 

U heeft 14 dagen bedenkt tijd om order te annuleren, Mocht u een bestelling hebben geplaatst die u toch wilt annuleren,

dan kunt u telefonisch of via email contact opnemen met Togadget.

U kunt email richten naar

 info@togadget.nl

telefoonnummer: 0857843225 (tussen 10:00 t/m 17:00)

 

Ruilen en Retourneren

Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan bestaat de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, 2,19 brievenbuspost,  raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@togadget.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@togadget.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Togadget © 2017 | Ontwikkeld door Dymago